Strona w budowie
Zajęcia w ramach wczesnego wspomagania organizuje się w wymiarze od 4 do 8 godzin w miesiącu, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dziecka. Są prowadzone indywidualnie z dzieckiem i jego rodziną. W przypadku dzieci, które ukończyły 3 rok życia, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania mogą być prowadzone w grupach liczących 2 lub 3 dzieci, z udziałem ich rodzin. Terapia dzieci, które nie ukończyły 3 roku życia, może być prowadzona także w domu rodzinnym.
tak kieruje jego zachowaniem (zabawą), dobiera ćwiczenia (zabawy), aby mogło w jak najpełniejszy sposób wykorzystać możliwości wzrokowe, które posiada w życiu codziennym, aby osiągało kolejne umiejętności ruchowe, poznawcze stosowne do wieku np.
– precyzyjnie sięgało (chciało sięgnąć) po zabawkę,
– podnosiło się z leżenia do siadu,
– poruszało się w przód w pozycji raczkującej,
– rozpoznawało przedmioty,
– bawiło się przedmiotami zgodnie z przeznaczeniem,
– rozpoznawało obrazki,
– umiało zamalować kontury itp.
Dzieciom rozpoczynającym naukę w klasie „0” dostosowuje materiały edukacyjne do możliwości wzrokowych dziecka (np. rodzaj i wielkość czcionki, kontrast, tło) jeśli to konieczne pomoce optyczne (lupy, monookulary, powiększalniki), programy komputerowe.
Kontakt: +48 12 266 66 80, wewn.152
Konsultacje nieodpłatne